تاریخچه

شرکت «یوز خودرو ایرانیان» با برند «یوز خودرو» در راستای رسیدن به اهداف سیاست های کلان اقتصادی و مشارکت در رشد اقتصادی کشور فعالیت خود را از ۵ سال گذشته با تفکر تغییر، تحوَل در ایجاد رفاه و آسایش مردم آغاز نمود. شرکت در طی سالهای فعالیت خود فراز و نشیب های بسیاری را پشت سر گذاشت که این امر خود باعث کسب تجارب بسیار زیادی در این صنعت گردید و نتیجه آن جذب مشتری و نهایتا رضایت بی شایبه مشتریان عزیز می باشد. در همین راستا «یوز خودرو» همواره در تلاش جهت رفع موانع و محدودیت ها بوده و این تلاش ها را می توان در جهت توسعه و تسریع خدمات کارگزاری و جلب رضایت و تأمین نیازهای مشتریان به عنوان مهمترین استراتژی شرکت برشمرد.

 

 

مجموعه‌ای منحصر به فرد با مجوزهای فعالیت قانونی

شرکت‌ «یوز خودرو» با بیش از ۷۰ پرسنل و نیروی متخصص در دفتر مرکزی خود دارای مجوزهای رسمی ارائه خدمات خودرویی، هم اکنون به عنوان یک مجموعه منحصر بفرد و پیشتاز در صنعت خودرویی در کشور در حال فعالیت است.

 

چشم انداز

پویا، سرآمد، تامین کننده ی رضایت مشتریان و دارای تعامل موثر در روابط بین المللی

 

اهداف

افزایش سهم از بازار خدمات خودرویی

ارتقاء توان اقتصادی و رشد بهره وری

نوع آوری در خدمات و محصولات

ارتقاء کیفیت خدمات و فعالیت های خودرویی

افزایش رضایت سهامداران

توانمند سازی و توسعه سرمایه انسانی

 

استراتژی ها

توسعه بازار عرضه خدمات خودرویی

تعامل و مشارکت موثر با بخش دولتی و غیر دولتی در عرضه خدمات

بهبود نظام مدیریت هزینه ها جهت کاهش قیمت تمام شده خدمات

توسعه پویایی و انعطاف پذیری سازمانی و گسترش تفکر استراتژیک

نوآوری و تنوع در خدمات و همچنین توسعه مدیریت و سرمایه انسانی

توسعه بکارگیری فناوری های روز در فرآیند طراحی و ارایه خدمات

ارتقاء کیفیت خدمات در جهت کسب مزیت رقابتی و رضایت سهامداران

 

 

راهبردهای کلیدی

اين برنامه با تأثيرپذيري از اهداف كيفي تعيين شده، بر منطق رشد و توسعه درون زا استوار است كه در آن سه راهبرد اصلي«یوز خودرو» براي رشد عبارتند از:

رشد از طريق بسط بازار (افزايش فروش)

رشد از طريق تعميق بازار (افزايش حاشيه سود)

رشد از طریق منابع داخلی(افزایش سرمایه)

 

 

 

پیام مدیر عامل

از آغاز تاسيس «یوز خودرو» با تدوين استراتژي‌هاي توسعه محور و تهاجمي توانستيم مسيرهاي طولاني را در مدت زماني كوتاه سپري كنيم و با دستيابي به خدمات با كيفيت، جامع و كم نظير و تيمي پويا و همدل، آينده‌اي روشن را براي «کشور عزیزمان» تضمين كنيم.

سلامت سازماني و صداقت را سرلوحه فعاليت‌هاي شبانه‌روزي خود قرار داديم تا بتوانيم ارزشمندترين دستاورد خود كه پشتيباني قابل اتكا و همگامي مطمئن براي مشتريان مي‌باشد را محافظت كرده و گسترش دهيم. ما در«یوز خودرو » مشتريان را تنها نمي‌گذاريم و از آغاز تا انجام و حتي پس از به ثمر نشستن خدمات بی نظیرمان گام به گام دركنار و ياري‌گر آنان هستيم.

خشنودي مشتريان، ارزشمندترين سرمايه ما بوده و مشتريان به دور از تمام اغراق‌ها و شعارها، شركاي حقيقي و همراهان هميشگي موفقيت‌هاي ما هستند، تلاش نموده‌ايم در ارائه خدمات، با شنيدن صداي مشتريان و تشخيص درست نيازهاي آنان، مشتري را قطب‌نماي حركت خود در ارائه خدمات «یوز خودرو » قرار دهيم.

با تفويض اختيارگسترده، چارت سازماني افقي و دستيابي به تصميم‌گيري‌هاي غير متمركز، سازماني چابك را بنيان نهاديم تا بتوانيم پا به پاي سرعت روز افزون تغييرات در قرن بيست و يكم و صنعت شتابان خودرو حركت كرده و همچنين با ايجاد بستر لازم براي بروز خلاقيت‌ها و مديريت دانش قوي در صنعت خودرو محور و ارائه بهترين خدمات  پيشرو باشيم. يكي ديگر از مسئوليت‌هاي حساس ما در « یوز خودرو» ايجاد بسترهاي فرهنگي مناسب براي خلق سازمان‌هاي چابك و منطبق بر استانداردهاي جهاني است. همچنان كه «یوز خودرو » كار و فعاليت خود را به سوي تبديل شدن به يك سازمان با استاندارهاي جهاني پيش مي‌برد، با ارائه‌ي خدمات نوين خود و خلاقانه پيمودن اين مسير را براي مشتريان خود هموار مي‌كند. در نتيجه در سال‌هاي آينده نيز آگاهانه و جسورانه در مسير توسعه حركت خواهيم كرد.

یوز خودرو به شيوه‌اي نظام مند در صدد جستجو و رسيدن به رشد محصولات و بازارهاي خود بوده است. افزايش مستمر ارزش افزوده، نوآوري و کسب رضايت مشتري از اهداف محوري اين شرکت است. تعريف رضايت مشتري از ديدگاه یوز خودرو ، ارائه‌ خدماتي بالاتر از نياز مشتريان است. یوز خودرو با اين روش به دنبال ارتقاء استانداردهاي بازار و تحقق جايگاه واقعي مشتري است. بر اين اساس، براي دست‌يابي به هدف ياد شده با سرمايه‌گذاري مناسب و قابل توجه اقدام به راه‌اندازي سيستم يکپارچه (Operation Support System/ OSS) به صورت کاملاً مکانيزه و بدون کاغذ (Paper Less) براي اولين بار كرده است تا با استفاده از اين سيستم بتوان نيازهاي مشتري را به صورت مستمر و بدون وقفه شناسايي، ارزيابي و در کمترين زمان محقق ساخت.

در پايان، خداوند متعال را شاکرم و مراتب قدرداني و تشکر خود را از كاركنان متعهد و زحمت‌کش یوز خودرو اعلام داشته و آرزوي موفقيت براي آنان دارم.

                                                                                                                                       با سپاس بیکران

                                                                                                                                            مدیرعامل